Nyt på klinikken
Vores dyrlæge Astrid er gået på barsel, og vi ønsker hende alt det bedste i den spændende tid, der venter.
Mens Astrid er på barsel, byder vi velkommen til Helle, som vil være barselsvikar på klinikken. Helle er dyrlæge og står klar til at tage godt imod både jer og jeres firbenede familiemedlemmer.
Vi ønsker Astrid en dejlig barsel og glæder os til, at I lærer Helle at kende.